Se encuentra usted aquí

    • You are here:
    • Inicio > Events > Per a què serveix la IA en biomedicina?

Per a què serveix la IA en biomedicina?

Temporary disruption to some CRG online services. Several CRG websites and online services are temporarily unavailable, including our Technology Transfer and Recruitment websites and the registration forms for events and courses. We are working to restore them as soon as possible and apologise for any inconvenience.

Per a què serveix la IA en biomedicina?Per a què serveix la IA en biomedicina?

20/05/2025

Per a què serveix la IA en biomedicina?

La recerca biomèdica fa servir la IA per analitzar quantitats massives de dades, com, per exemple, les que s'obtenen de l'estudi de gens i proteïnes. Avui dia, però, el repte més important rau en el desenvolupament i entrenament de la tecnologia en sí -i no només en el seu ús- per tal d'interpretar millor els resultats. Però, com es desenvolupen i entrenen aquests models? Quines utilitats i biaixos tenen? Quina informació se'n pot obtenir per a aplicacions científiques i clíniques? Són aquests resultats fiables i segurs?

T'esperem al proper Cafè Científic CRG* per conversar sobre aquestes qüestions amb:

Eduard Sabidó, cap de la Unitat de Proteòmica CRG/UPF
Júlia Domingo, cofundadora i CEO d'ALLOX

Modera la sessió David Brena, gestor de projectes científics al CRG.

DATA: dimarts, 20 de maig de 2025, de 18:00 a 19:30 
LLOC: sala Charles Darwin, plaça del Parc de Recerca Biomèdica de Barcelona (PRBB), 
C/ Dr. Aiguader, 88, 08003 Barcelona 
ACCÉS: Accés gratuït amb inscripció 
AQUÍ. Les places són limitades i s'assignaran per ordre d'inscripció. Activitat per a majors de 18 anys
IDIOMA: català i castellà

*Els Cafès Científics CRG són espais de diàleg entre la societat i persones expertes en temes d'actualitat de base científica. Aquest espai fomenta el pensament crític i l'intercanvi d'opinions, inquieduds i reflexions per afavorir l'enriquiment mutu de la comunitat científica i la ciutadania.

Per a qualsevol consulta, envia'ns un e-mail a comunicacio@crg.eu

Aquest Cafè Científfic s'emmarca dins de la Setmana de l’Administració Oberta del Ministerio de Ciencia e Innovación que se celebrarà del 19 al 205 de maig de 2025. La Unitat de Proteòmica del CRG forma part de la xarxa de “Insfrastructuras Científicas y Técnicas Singulares” designada per aquest Ministeri a través de la ICTS OmicsTech (Infrastructure for Omics Technologies). Aquestes infraestructures estan distribuïdes per tot el territori espanyol i són úniques o excepcionals en el seu gènere. A més, pel seu caràcter estratègic, es consideren necessàries per donar servei a tot el sistema de I+D+i del país i per a dur a terme una recerca d’avantguarda i de màxima qualitat. OmicsTech és una ICTS formada pel CNAG-CRG, la Unitat de Proteòmica del CRG/UPF i el Centre for Omics Science.